Program for vinteren og våren 2020.

Fra og med 6. februar vil historielagets lokaler påTretten Samfunnshus være åpent for alle, hver torsdag ettermiddag fra kl 16:00 til kl 18:00 (i bibliotekets åpningstider, ikke på helligdager). Vi ønsker velkommen til en god møteplass for uformelle «historiske» samtaler over en kaffekopp.

Torsdag 30. januar kl 19:00, Øyer bibliotek: Forfatteren Magnhild Bruheim kommer og vil snakke om boka Da var laget godt å ha, som handler om Gudbrandsdalslaget i Oslo.

Torsdag 12. mars kl 19:00, Tretten Samfunnshus: Årsmøte. Her vil Erling Nustad fortelle om Vemorksabotørene. Viser ellers til egen innkalling.

Fredag 24. april, kl 19:00, Øyer Samfunnshus: Etterkrigstida i Øyer og Tretten fra 1945 til 1969. Historier fra 40 tallet, 50 tallet og 60 tallet. Underholdning med tilbakeblikk på musikken og dansen i tidsepoken.

I juni planlegges det busstur til Sollia krigshistoriske museum på Amperhaugen.

Det vil kommer mer informasjon om arrangementene.

Vi tar forbehold om endringer. Følg med på vår hjemmeside, vår facebookside, annonsering i Det skjer/ gd og Klokkeklang.

Kanskje du er interessert i dette også:

Sidemeny