GODT NYTT ÅR!

Vi håper alle har hatt ei fin julehøytid, og vil ønske alle et riktig godt nytt år, med takk for det gamle!

Gjennom året som snart er omme, har det vært mange fine opplevelser og arrangementer i historielaget. Det vil det også bli i 2020.

Årets tema for historielaget blir frigjøringen og etterkrigstiden, mens årets kulturminne blir Øyerfjellet. Vi vil arrangere «Historielagskvelden», og vi vil ha åpne ettermiddager i historielagets lokaler på Tretten samfunnshus. Mer info vil komme om dette og andre arrangementer. Men først vil vi oppfordre alle til å sette av torsdag 16. januar kl 19:00:

Da kommer nemlig forfatteren Ingar Sletten Kolloen til Øyer prestegård. Det blir noe å glede seg til… Mer info om arrangementet kommer senere.

Riktig godt nytt år!