Informasjon for høsten 2020

Historielaget har nå startet opp igjen sine aktiviteter etter sommeren. En spennende nyhet i høst blir utgivelse av Seterbok for Øyer. Den er det mange som venter på! Redaktør, bildeansvarlig, bokkomiteen med gode hjelpere har gjort en enestående jobb. Vi håper å få til en lanseringskveld som er boka verdig, der vi også følger FHI anbefalinger pga coronasituasjonen. Mer informasjon vil komme.

Abeidet med årets I gamle fotefar er godt i gang.

Fra og med torsdag 3.september starter vi opp igjen våre åpne ettermiddager i våre lokaler på Tretten samfunnshus. De vil være åpne for alle hver torsdag framover mellom kl 17:00-20:00 (ikke ferier eller helligdager)

På grunn av Coronasituasjonen gjelder det til enhver tid å følge FHI og Helsedirektoratets retningslinjer ved besøk i historielagets lokaler. Se Coronainformasjon på  Øyer kommunes nettside eller FHI og Helsedirektoratets nettsider.

Vi har nå fått bekreftet at årets Stavsmartn er avlyst pga Coronasituasjonen. Dette er trist, men en riktig avgjørelse.